קהילת הלומדים

נטע בן פורת, פסיכולוגית קלינית וחינוכית מומחית, בעלת  תואר שני בפסיכולוגיה קלינית של הילד מאוניברסיטת תל אביב, בוגרת התכנית לפסיכותרפיה פסיכואנליטית של החברה הפסיכואנליטית בוושינגטון ותכנית ההמשך לפסיכותרפיה פסיכואנליטית בגישה התייחסותית. בשנים האחרונות הדריכה סטודנטים לתואר שני במחלקה לפסיכולוגיה של אוניברסיטת בן גוריון במסגרת הפרקטיקום הקליני וכמו כן, עבדה כפסיכולוגית קלינית מדריכה בשרות הפסיכולוגי של אוניברסיטת בן גוריון.  מטפלת במתבגרים ומבוגרים ומדריכה בקליניקה הפרטית בלהבים.
פסיכולוגית קלינית מומחית, וכן מטפלת במוסיקה בהכשרתה. התמחתה במרפאה לבה’’נ רמת־חן, בגנים הטיפוליים ובמרפאת מבוגרים. עבדה 15 שנה בעמותה לילדים בסיכון, בגני “שקד” בחולון, לילדים על הרצף האוטיסטי, כפסיכולוגית הילדים וכרכזת גן. הדריכה הורים, צוותים טיפוליים ופסיכולוגים הן בקבוצות והן באופן פרטני. מקימת ורכזת ראשונה של גן ‘קטנטנים’ ברמת־חן לילדים המאובחנים עד גיל 3. בוגרת התכנית לפסיכותרפיה של אוניברסיטת תל־אביב, סיימה תכנית השלמה לתואר שני בפילוסופיה מאוניברסיטת תל־אביב. בעלת תעודה בפסיכודיאגנוסטיקה ו־MA בפסיכולוגיה קלינית מאוניברסיטת ״רנה דקארט״, פאריס V. תואר שני בטיפול במוסיקה ותואר בהצטיינות בתכנית הרב־תחומית לאמנויות מאוניברסיטת תל־אביב. הרצתה בתכנית לפסיכותרפיה של אוניברסיטת תל־אביב, בתכנית ללימודי המשך של ‘פסיכולוגיית העצמי והמעשה הטיפולי’, וכן בכנס פסיכואנליטי בינלאומי בבוסטון 2016. פרסמה בכתב העת ‘שיחות’ וכן פרק מספר של טיפול רב־מקצועי בשם “אני לא זז, אל תזוזי!”, הוצאת אסיה. מטפלת במבוגרים, ילדים ונוער, ומדריכה מטפלים והורים, בקליניקה פרטית במרכז תל־אביב.
פסיכולוג קליני. עבד במשך כעשר שנים, עד שנת 2016 ב’עמך’  – ארגון לתמיכה נפשית בניצולי שואה ובבני משפחותיהם. מטפל ומדריך בפרקטיקה פרטית בת”א־יפו.
פסיכולוגית קלינית מדריכה. בוגרת מסלול ‘פסיכולוגיית העצמי והמעשה הטיפולי’ במסגרת מסלולי ההמשך של התכנית לפסיכותרפיה, המרכז האקדמי ללימודי המשך ברפואה, אוניברסיטת ת”א. מטפלת ומדריכה ב’עמך’ – מרכז ישראלי לתמיכה נפשית בניצולי שואה. חברה באיגוד ישראלי לפסיכולוגיית העצמי וחקר הסובייקטיביות. מטפלת ומדריכה בקליניקה פרטית בתל־אביב.
פסיכולוגית קלינית ומדריכה מוסמכת בפסיכותרפיה ופסיכודיאגנוסטיקה. בוגרת לימודי תואר שני בפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת בר־אילן. התמחות קלינית בשירותי הייעוץ לסטודנט באוניברסיטת בר־אילן ובמערך הפסיכיאטרי בבית חולים שיבא תל השומר. בוגרת מחזור ראשון של תכנית ההכשרה התלת־שנתית ללימודי פסיכולוגיית העצמי של האיגוד הישראלי לפסיכולוגיית העצמי וחקר הסובייקטיביות. מטפלת ומדריכה בטיפול פסיכודינמי, טיפול אינטגרטיבי וטיפול קוגניטיבי-התנהגותי ממוקד – בפרקטיקה  פרטית בתל־אביב. השכלה קודמת: תואר ראשון ושני במשפטים והסמכה לעריכת דין. התמחות משפטית בבית המשפט לנוער בתל־אביב ובלשכה המשפטית של תנועת הנשים ״נעמת״. לימודי התואר השני במשפטים באוניברסיטה העברית במסלול עיוני בהתמחות באוכלוסיות בסיכון.
פסיכולוגית קלינית מומחית ומדריכה. בוגרת התכנית לפסיכותרפיה ומסלול ההמשך  ‘פסיכולוגיית העצמי והמעשה הטיפולי’  בבית הספר ללימודי המשך  ברפואה, באוניברסיטת תל־אביב. בעבר, פסיכולוגית אחראית על המתמחים ופסיכולוגית ראשית של השירות הפסיכוסוציאלי במנהל לחינוך פנימייתי (עליית הנוער) בתל־אביב. בתוקף תפקידה, היתה מעורבת בפיתוח, הדרכה והכשרת הטיפול הפסיכולוגי הפרטני בבני נוער בפנימיות, וכן בהדרכה וליווי צוותים רב־מקצועיים בגיבוש הפנימיות כסביבה טיפולית.
פסיכולוגית קלינית. מדריכה בפסיכותרפיה. לימודי פסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת תל־אביב. התמחות בשירותי הייעוץ של אוניברסיטת תל־אביב ובבית החולים ע”ש אברבנאל. לימודים בתכנית לפסיכותרפיה, בית הספר ללימודי המשך ברפואה, אוניברסיטת תל־אביב. מטפלת במבוגרים ומתבגרים. עובדת בפרקטיקה פרטית בתל־אביב.
מגיעה להכשרה פסיכואנליטית דרך עולם המוזיקה. כפסנתרנית מקצועית בעלת תואר ראשון באקדמיה רובין בירושלים. לצד הביצוע המוסיקלי, מתעניינת בחיבור השפה המוסיקלית לרבדים העמוקים של הנפש. לימודי טיפול במוזיקה, פסיכולוגיה פסיכואנליטית ב־Tavistock school of London ופסיכותרפיה במסלול התלת־שנתי של איגוד הישראלי לפסיכולוגיית העצמי ולחקר הסובייקטיביות. מתוך עניין ברבדים הלא מילוליים של תקשורת בין־אישית ושל וויסות עצמי, התעמקה בפסיכותרפיה של הגיל הרך, בעבודה דיאדית ועם הורים. לימדה במכללת דוד ילין ובחו”ל. ייסדה את ‘בית ספר לטיפול במוסיקה פסיכודינמי’ (Scuola di Musicoterapia Psicodinamica) בפירנצה, איטליה. ניהלה את ‘הבית הירוק’ (מרכז טיפולי לגיל הרך) במסגרת תחנת החי”ש בירושלים. פרסמה והרצתה בארץ ובחו”ל, בעיקר על הקשר בין מוסיקה, יצירתיות ופסיכואנליזה. מעבירה סמינרים תיאורתיים ומדריכה במכון ‘משעולים’. מטפלת בקליניקה פרטית במבוגרים ובילדים בירושלים, כאשר בראש מעייניה ההקשבה לפרמטרים מוסיקליים במפגש הפסיכואנליטי לשירות הבנה אמפתית מעמיקה.
פסיכולוגית קלינית מומחית ודוקטור לפסיכולוגיה מאוניברסיטת בר אילן. כתבה דוקטורט בנושא: יחסים זוגיים והעברה בין־דורית. התמחתה בקליניקה של המחלקה לפסיכולוגיה ובשירותי הייעוץ באוניברסיטת בר אילן, ובמחלקת אשפוז יום במרכז לבריאות הנפש רמת חן. הדריכה קבוצות פסיכותרפיה לסטודנטים לתואר שני בפסיכולוגיה במרכז האקדמי פרס. התמחתה בטיפול בסכמה תרפיה, CBT וטיפול נרטיבי ממוקד טראומה. מטפלת במתבגרים ומבוגרים בקליניקה פרטית בתל־אביב. השכלה קודמת: בעלת BA בקולנוע מאוניברסיטת תל־אביב, וכן למדה אמנות באקדמיה לאמנות ׳בצלאל׳.
בעל תואר ראשון בעבודה סוציאלית. ותואר שני בלימודי פסיכואנליזה (psychoanalytic Studies and contemporary society) מ־ Burnel university, West London. בוגר בית הספר לפסיכותרפיה שליד החברה הישראלית לפסיכואנליזה. פסיכותרפיסט מטפל בילדים, נוער ומבוגרים. מתמחה בטיפול בפגיעות מיניות ובהתמכרות לסמים. עבד שמונה שנים בתחנה לילד ונוער על של אליעזר אילן בירושלים. עבד ארבע שנים ביחידת של״ם לטיפול בנפגעי סמים ומשפחותיהם (יחידת הרווחה בעירית ירושלים) ובמתן טיפול פרטני וטיפול קבוצתי לאסירים משוחררים. עבד שלוש שנים בפרויקט להדרכה וייעוץ למכורים לסמים במזרח ירושלים, בפרויקט של עמותת רופאי העולם הצרפתית בשיתוף עם עמותת karitas. הדרכת קבוצות של מתבגרים, הדרכת מטפלים בתחום הפגיעות המיניות במסגרת מכון חרוב, מתן טיפול ויעוץ לילדי הרחוב והנוער במצבי סיכון ומצוקה במסגרת עמותת על״ם ומינהל קהילתי לב העיר בירושלים. פסיכותרפיה קבוצתית לסטודנטים ערביים בבצלאל באוניברסיטה העברית בירושלים מרצה בחוג לפסיכולוגיה באוניברסיטת אלקודס במשך ארבעה סמסטרים. מדריך למטפלים רגשיים ערביים ולמטפלים בקליניקות פרטיות. חבר בוועדת היגוי מטעם טביסטוק, החוקרת את הנכבה והשפעתה על גיבוש העצמי הפלסטיני. מטפל ומדריך בקליניקה פרטית.
ד”ר. פסיכולוגית קלינית. בעלת דוקטורט בחקר המוח, תואר שני בפסיכולוגיה קלינית ותואר ראשון בכימיה – מהאוניברסיטה העברית בירושלים. במהלך ההכשרה בפסיכולוגיה קלינית עבדה בשירותי הייעוץ לסטודנט בירושלים, במרפאת מבוגרים ובמחלקת נוער של ביה”ח הפסיכיאטרי בב”ש וביחידת ילדים ונוער במרפאה לבריאות הנפש חולון. עבדה ביחידת ילדים במרכז הקהילתי לבריאות הנפש, ראשל”צ. לימודי המשך בגישה הדינמית בביה”ס לפסיכותרפיה של אוניברסיטת תל־אביב, גישות אינטגרטיביות בביה”ס החדש לפסיכותרפיה ועל הגישה הדינמית לזוגות ומשפחות במכון הפסיכואנליטי של וושינגטון DC. מטפלת בפרקטיקה פרטית ברמת־אביב.
פסיכולוג קליני, חבר איגוד ישראלי לפסיכולוגיית העצמי ולחקר הסובייקטיביות. לומד ומתרגל של הדהרמה, תורת הנפש הבודהיסטית. רואה בשלוש בנותיו “מגדלור מורה ומשיב אל הדרך האמיתית ואל המרחבים האינסופיים של החמלה והנדיבות”.
פסיכולוג קליני. בעל ניסיון רב בעבודה עם נפגעי טראומה, בעבר במסגרות ציבוריות (‘עמך’ ו’נט”ל’) וכיום בקליניקה פרטית. משלב בעבודתו הפסיכודינמית שיטות של פסיכותרפיה ממוקדת גוף – בוגר ההכשרה ב’התמקדות’ (Focusing) מטעם המכון הבינלאומי בניו־יורק והכשרה בשיטת ה־ SE מטעם The Somatic Experiencing Trauma Institute – SETI. מורה ליוגה.
עובדת סוציאלית קלינית, פסיכותרפיסטית. תואר שני בעבודה סוציאלית קלינית מ־ Smith College School for Social Work, MA, USA IVY League התמחות במרפאות חוץ בניו־יורק: Jewish Board for Family and Children’s Services, South Beach Psychiatric Center. עבודה בבתי חולים פסיכיאטריים בארץ – מרכז רפואי לב השרון וגהה. בוגרת בית ספר לפסיכותרפיה, ה.ל.פ.ב.א., תכנית לפסיכותרפיה קבוצתית וקורס מדריכים באוניברסיטת תל־אביב. מטפלת בקליניקה פרטית בהוד השרון.
פסיכולוגית קלינית, לימודי MA בפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת בר אילן, התמחות בשרותי הייעוץ לסטודנט באוניברסיטת תל־אביב ובמרכז לבריאות הנפש אברבנאל. בוגרת בית הספר לפסיכותרפיה באוניברסיטת תל־אביב. ניסיון רב־שנים של טיפול בילדים ונוער במסגרות קהילתיות שונות. כיום מטפלת במבוגרים, בני נוער וילדים בפרקטיקה פרטית.